kommer blogga igen på torsdag eller fredag.

igår var jag fast på tåget i 1 timme och sedan så var tåget försenat med typ en halvtimme dock satt jag på tåget i 1 timme lite drygt när man har bestämt att träffa någon och så ska någon ta livet av sig..
nåja , igår var jag hos jesper kolla film och idol , HAHAHA elecktro pop så himmla grym !!!
nu ska jag käka något för attsedan å och handla matsäck och godis och sådant smaskens ska på läger med skolan imorgon i hässleholm... kul? nei inte speciellt menmen...
få se om jag bloggar på torsdag eller inte , ska träffa en och sånt då men mjam, 
puss alla bloggläsare!

"don't say that i am perfect"

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, imorgon ska jag till skolan och sedan ut på krogen på kvällen :)



Blogg: http://lorissalovebomb.se
2011-09-06 @ 23:44:26
Sannalitens.se

Svar: Okej, härligt! Jag ska typ jobba. Jag jobbar 15.30 till 00.00 hela veckan, så det är typ det mina dagar består av :p Hehe! Jobbar du något? Eller går du i skolan? Kramar!



Blogg: http://Sannalitens.se
2011-09-07 @ 12:08:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback